2013. május 20., hétfő

Átverés

Volt olyan, hogy átvert titeket az akit szeretsz?? Engem igen. És az a legrosszabb, hogy hagytam nagyon sokszor megtegye. Olyan ,mintha ki szívta volna a véremet. Annyira, hogy úgy érzem nem maradt bennem iránta semmi jó érzés. Mikor nem vele vagyok úgy érzem felszabadulok. Annyira könnyűnek. És ez egy nagyon csodálatos érzés, amit csak azokkal érzek akikkel a legszívesebben töltöm az időmet. Régen éreztem már ezt vele. Mikor vele vagyok érzem, hogy nem vele kéne lennem. Mégis miért vagyok akkor?? Nem is értem. De soha többé nem leszek ilyen. Szabad akarok lenni. És ha rajtam múlik az is leszek. Kár, hogy ilyen régen szembesültem azzal, hogy ez a "szeretet" MEGFOLYT. Ezt a fájdalmat mindig másnak mesélem el, majdnem sírva. De nem sírok egy ilyen ember miatt. Ha sírnék az gyengeség volna. Most már tudom miért nem kedvelik őt a barátnőim. Ezért. Mintha vámpír lenne, de ő nem a véredet veszi, hanem az idődet, szeretetedet és mind ezt utálattá formálja saját maga iránt.
*Luna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése