2013. május 19., vasárnap

I'm selfish. Or is it??



Régebben sosem voltam önző. De már egy ideje nem számít más csak ÉN. Mindig úgy intézem a dolgaimat hogy nekem és a barátnőimnek jó legyen. Nem tudom hogy ez fajta védelem a barátaimmal szemben vagy csak egyszerűen ÖNZŐ VAGYOK. De ha megbántok valakit akkor nincs lelkiismeret furdalásom. Kb 1 éve nem is tudom hogy milyen érzés ez.
Nem tudom hogy ez jó vagy rossz.

De ebben vannak jó dolgok is.Ha egy olyan 

szituációba kerülök ahol az átlag ember egy stresszes helyzetet él meg, akkor én hideg fejjel tudok gondolkodni. Megtudom védeni azokat akiket szeretek. Vissza tudok vágni ha engem rágalmaznak
. Ez az egész engem nem zavar, de mégis elgondolkodtató. Nem de?? Állítólag az emberek 7 évente megváltoznak. Kezdetben azt gondoltam ez hülyeség. De kezdem be látni, hogy ez IGAZ. Amikor régebben puskáztam akkor mindig nagyon ideges voltam.Ezért aztán sosem csináltam.Már rég óta megy mindenféle stressz nélkül. És ez nagyon tetszik. Akár önző vagyok akár nem, nekem ez így jó. Jól érzem magam a bőrömben. Fontos, hogy elfogadjuk hogy milyenek vagyunk. Én ezt tettem. Igazán felemelő. Remélem ti is egyet értetek velem. Ha elfogadod magad sokkal másképpen láthatsz mindent. A lényeg fogadd el magad és ne érdekeljen ki mit mondd!!
*Luna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése